woensdag 9 oktober 2013

Familie taxi

Maandag ging er weer eens een deel van de familie op vakantie en deze keer ging het om mijn ouders. Ik was de gelukkige die ze naar het vliegveld mocht brengen voor hun vlucht naar Madrid. De afstand viel deze keer mee want mijn vorige twee ritjes waren naar Eindhoven, alleen het tijdstip vond ik iets minder. Ik zou ze namelijk om zeven uur ophalen want hun vlucht ging om half tien. Als mijn ouders over een paar dagen weer terugkomen pikt mijn zusje ze weer op van Schiphol en zo is alles weer netjes geregeld.

Later op de dag kreeg is een sms'je dat ze aangekomen waren en dat alles er goed uitzag dus dan weet je weer waarvoor je het gedaan hebt. En verder moet ik uiteraard niet klagen want toen ik zelf een paar weken geleden naar Schiphol moest voor mijn trip naar Londen was mijn zusje zo aardig om mij te brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten