woensdag 30 oktober 2013

Digitalisering

Een archief gaat van papier naar computer
Zondag was ik druk met iets wat ik normaal bijna nooit meer hoef te doen, het wegwerken van de post. Mijn brievenbus is normaliter een oase van rust vanwege de nee nee sticker die er op hangt en het feit dat ik bijna alles digitaal afhandel.

De afgelopen week waren er echter diverse dingen in terecht gekomen waar ik wat mee moest doen. Ten eerste was mijn nieuwe AH bonuskaart gearriveerd en daar zat een begeleiden schrijven bij over het activeren van de kaart voor nog meer voordeel. Dat kon dan gelukkig wel weer per computer. De volgende was een brief van reggefiber of ik een glasvezel aansluiting wilde hebben aangezien er in mijn wijk glasvezel aangelegd gaat worden. Dat kon ik gelukkig ook via de (slechte) website van ze afhandelen. Deel drie was een overzicht van Zilveren kruis met daarbij de mededeling dat ik op digitale afschriften kon overstappen omdat dat makkelijker voor mij en beter was voor het milieu. Uiteraard heb ik dat gedaan want ik vindt het echt makkelijker maar de echte reden is dat het goedkoper is voor Zilveren kruis en dat vertellen ze je uiteraard niet. Het was in ieder geval de drukste week die mijn brievenbus dit jaar heeft meegemaakt, alhoewel de kerst nog moet komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten