zondag 20 oktober 2013

Gastcollege

Het logo van de HVA
Ik kreeg dit weekend een van de vreemdste uitnodigingen op linkedin, het sociale netwerk voor het bedrijfsleven, die ik ooit gehad had. De uitnodiging was van iemand die ik had leren kennen toen hij zijn stage van twintig weken bij ons liep.

In die tijd had ik zijn groep begeleid in het gebruiken van de Scrumm methodiek en kennelijk had ik dat niet slecht gedaan. Hij vroeg me namelijk of ik op zijn oude school, het institute for information engineering (onderdeel van de HVA) een gastcollege wou geven over Scrumm. Of ik het ga doen weet ik nog niet, ik ben in ieder geval enorm vereerd dat ik voor zoiets gevraagd wordt. Ik ga maandag maar eens contact opnemen om te kijken wat er van mij verwacht wordt en dan ga ik een beslissing nemen. Maar ik ga in ieder geval met een heel warm gevoel het weekend in want dit voelt wel heel fijn aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten