zaterdag 5 oktober 2013

De wereld is klein

Bangkok bij nacht
Zoals we allemaal wel weten is de wereld wel heel erg klein geworden. Een goed voorbeeld was afgelopen week toen een vriendin van mij vertelde dat ze naar Thailand op vakantie ging en de eerste drie dagen daarvan alleen in Bangkok zou zijn. Ze vroeg aan mij of ik nog enkele tips had over hotels en bezienswaardigheden.

Welnu ik had een gouden tip voor haar en die heette Pattama. Pattama was destijds mijn gids in Bangkok en heeft me daar een uitstekende week bezorgd. Sinds die tijd heb ik nog steeds contact met haar via Facebook en in no time had ik haar aan mijn vriendin voorgesteld. Binnen een paar dagen was alles geregeld voor mijn vriendin en wordt ze door een auto met chauffeur van het vliegveld opgehaald naar haar 5* hotel gebracht en heeft Pattama een mooie tour voor haar voorbereid. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is geworden. Het ene moment vraag je je af hoe dat straks gaat in Bangkok en in no time heb je een vertrouwde gids die alles voor je gaat regelen.

2 opmerkingen:

  1. Klasse geregeld vriend, Pattama is inderdaad een zeer goede betrouwbare gids>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal hem in mijn achterhoofd houden, voor wanneer we met de familie naar Thailand gaan!

    BeantwoordenVerwijderen