woensdag 7 augustus 2013

Wegwerkzaamheden

Een onderwerp dat veelvuldig op mijn blog voorkomt (naast uit eten gaan en vakanties) zijn de diverse soorten wegwerkzaamheden die ik meemaak. Ook deze keer werd ik weer blij verrast toen ik voor het eerst in lange tijd weer eens via de A10 terug naar huis reed.

Op het laatste stukje van de weg stonden opeens weer de bekende gele borden en werd de snelheid van 100 eerst naar 90, vervolgens naar 70 en tenslotte naar 50 kilometer per uur teruggebracht. Daarnaast moest je ook niet op de rechter baan zitten want die werd langs mijn afslag geleid. Kortom wederom wordt er druk aan mijn stukje weg gewerkt en geniet ik van de overlast. Gelukkig heb ik keuze uit de A9 en de A10 en dat betekent de komende periode geen A10 voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten