woensdag 14 augustus 2013

Hotels.com

Het logo van hotels.com
Ik ben al sinds lange tijd een trouwe gebruiker van booking.comhttp://www.booking.com/
als het om mijn hotel boekingen gaat. Uitstekende prijzen, makkelijk zoeken en voorkeuren vastleggen en probleemloos je hotels boeken, of dat nu in Europa, Azië of Amerika is.

Totdat ik een collegaatje sprak dat mij wees op Hotels.com een soortgelijke app die volgens haar dezelfde prijzen en service biedt die booking.com geeft maar een extra voordeeltje biedt. Ze hebben een erg simpel loyaliteitsprogramma dat na tien geboekte overnachtingen een gratis overnachting biedt. De enige voorwaarde is dat de prijs van de gratis overnachting niet duurder mag zijn dan de gemiddelde prijs van de tien voorgaande overnachtingen. Verder is er geen enkele restrictie aan de gratis overnachting verbonden. Dat betekent dat ik voor mijn volgende trip (waarschijnlijk Duitsland in september) eens ga kijken wat de verschillen zijn in de aanbiedingen van hotels.com en booking. com want als echte Hollander sla je een gratis overnachting natuurlijk niet af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten