zondag 25 augustus 2013

The lone ranger

De film poster
Zoals dat hoort op een boys night out komt er na de maaltijd een film en aangezien ik Wolverine al gezien had viel de keuze op The lone ranger. Alhoewel de film in Amerika geflopt was zagen wij de avonturen van de cowboy op het witte paard en zijn Indiaanse hulpje Tonto wel zitten. We liepen dus de paar meter die het restaurant van Tuschinski scheidde en betraden zo de foyer van Amsterdam's mooiste bioscoop. Zoals te verwachten viel draaide de film in een van de bijzaaltjes en via kruip door sluip door kwamen wij in zaal zes waar de film draaide.

De film bleek een origin of verhaal te zijn want in de strips was nooit uitgelegd waar the lone ranger vandaan kwam. Tonto werd gespeeld door Johnny Depp en bleek uiteindelijk de echte hoofdpersoon van het verhaal te zijn. Ik heb vele malen smakelijk gelachen, iets wat ik niet verwacht had bij deze film, maar vond het geen topper. Om met mijn goede vriend Simon te spreken, twee en een half uur pretentieloos vermaak maar downloaden vind ik een betere optie dan de bioscoop.

1 opmerking:

  1. Ik ga hem zelfs niet downloaden, tenminste, niet nog een keer om te kijken :-).

    BeantwoordenVerwijderen