maandag 12 augustus 2013

Butterfly Thai café

Een artistieke foto van het interieur van de butterfly
Zoals ik een tijdje terug al schreef was de vlinder in een feniks veranderd want na heel erg lang gesloten te zijn geweest ging op 9 maart Butterfly Thai café weer open met een knallend feest. De nieuwe eigenaar had zijn vorige zaak, Chao Praya, verkocht aan een Egyptenaar (een Thais restaurant met een Egyptenaar aan het roer, dat kan nooit wat worden) en zwaaide nu de scepter in de Butterfly.

Bij het feest zelf was ik niet aanwezig maar kort daarop had ik al met een vriend afgesproken om daar een hapje te gaan eten. Het eten beviel prima maar het viel ons op dat het niet echt druk te noemen was. Ook bij ons tweede bezoek was er wederom niets op eten en bediening aan te merken maar wederom was het niet echt druk te noemen. Kennelijk is dat zo gebleven want gisteren zag ik op Facebook en bericht van de vrouw van de eigenaar dat de zaak te koop stond. Er is kennelijk te veel concurrentie in de Thaise restaurant markt want het gaat hard zo. Suvarnaphum overgenomen, Chao Phraya overgenomen en nu ook Butterfly in de verkoop. Gelukkig ken ik nog meer goede Thaise restaurants dus ik hoef nog niet te verhongeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten