donderdag 29 augustus 2013

De StripBazaar

De banner van de huidige editie
Zoals bekend doen we al enige tijd niet meer mee op stripbeurzen, de klad is er de laatste jaren flink ingekomen, weinig bezoekers meer en nog minder omzet. De laatste poging werd, zonder mij ik was een weekend we, gedaan op het nieuwe concept, de StripBazaar. Dit was een ruimte op de bazaar in Beverwijk waarmee men hoopte een nieuw publiek te lokken. De matties hebben daar een van de slechtste beurzen ooit gedraaid en op de tweede editie kwamen wij dan ook niet meer opdagen.

Nu kreeg ik enige tijd de mailing voor de derde editie binnen en kennelijk zijn wij lang niet de enigen die afgehaakt zijn want donderdag kreeg ik een soort wanhoopsmail dat er een tekort aan standhouders was en of ik toch alsjeblieft niet wou komen want er zouden veel bezoekers komen. Volgens mij is het einde van de stripbeurzen nu echt in zicht gekomen en zullen de matties en ik het moeten doen met herinneringen aan caravans, megafoons yihaaaaaaaaaaa.s en de echtgenotes van Johm Bolton en Marc Silvestri.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten