vrijdag 9 augustus 2013

Luxemburg

De vlag van Luxemburg
Op mijn werk hebben we een vrij actieve personeelsvereniging die aardig wat activiteiten door het jaar heen organiseert. Bij bepaalde activiteiten ben ik (bijna) altijd wel te vinden zoals proeverijen en het bezoek van pretparken en bij andere zul je mij nooit terugvinden (om er een te noemen, kerst knutselen). Een activiteit waar ik trouw aan meedoe is de jaarlijkse weekend trip die georganiseerd wordt. Dit jaar is de trip gepland in het weekend van 12 en 13 oktober en we gaan op de eerste dag naar Luxemburg en op de tweede dag naar Trier in Duitsland. Nu ben ik nog nooit in Luxemburg geweest (misschien ben ik er op een vakantie met mijn ouders doorheen gereden maar dat is het wel) dus het lijkt me erg leuk om daar eens een kijkje te gaan nemen. We verblijven in ieder geval in een mooi 4* hotel, het victor hugo, dus dat is al een pluspunt.

Er zitten echter ook enkele kleine nadelen aan de reis. Ten eerste vertrekken we op zaterdag om 06:00 uit Almere dus dat is best wel pijnlijk te noemen en ten tweede hebben we op de tweede dag een wijnproeverij in de ochtend (dat wordt dus uitspugen). Als laatste en zeker niet minste, er is geen Foursquare badge voor Luxemburg en dat is uiteraard een ramp. Nu ja daar moet ik maar gewoon mee leven en genieten van het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten