zondag 18 augustus 2013

The Wolverine

Film poster van The Wolverine
Het tweede deel van ons avondje uit was belegd in Beverwijk bij het aldaar gevestigde cineworld. We hadden kaartje voor The Wolverine, een uit de momenteel onuitputtelijk rij van superhelden films.

De film duurde twee uur maar tot onze grote verrassing werd hij halverwege onderbroken voor een pauze iets wat we bij onze laatste film bezoeken niet meer gewend waren. Na een kwartiertje verplicht wachten ging het circus echter weer draaien en konden wij het theater verlaten. Over de inhoud van de film kan ik kort zijn. Het was een bewerking van een van de beste Wolverine verhalen dat ik ken (Miller & Claremont) maar het haalde geen enkel keer de impact van de comics. Misschien dat dat de reden was dat de film mij minder kon boeien dan ik verwacht had. Ach om met een vriend van mij te spreken "het was een avond van pretentieloos vermaak" en ik heb me best wel geamuseerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten