donderdag 22 augustus 2013

Barbie in de buurt

Een onder de plamuur zittende Barbie
Net zoals (bijna) iedereen in Nederland ben ik op een gegeven ogenblik geconfronteerd met een reality soap over een stel Haags jongeren op vakantie. Deze serie, met als mooie naam Oh Oh Cherso, was een goedkope rip off van de MTV serie Jersey Shore maar was een geweldig succes op de Nederlands buis. Er kwamen dan ook direct meerdere vervolgen uit waarbij de groep onder andere op wintersport vakantie ging. Een van de leden had de bijnaam Barbie, en ja die kwam van de pop vandaan. Dit talent wist meerdere eigen series te scoren over onder andere haar huwelijk, haar zwangerschap en bevalling en haar vakanties. Nederland genoot en ik haalde mijn schouders op onder het motto dat dit soort idioten erg zeldzaam is.

Tot ik gisteren in de supermarkt boodschappen deed en mijn oog op een andere klant viel. Deze "dame", en ik gebruik de term losjes, was even nep, even geblondeerd en even slim als onze reality ster. Kortom er blijken meerdere van dit soort types te bestaan en een ervan woont bij mij in de wijk. Nu is dit geen reden om meteen te gaan verhuizen maar als er meerdere komen dan weet ik nog niet wat ik ga doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten