woensdag 28 augustus 2013

Boete

Het logo van het CJIB
Afgelopen week was het, helaas, weer zo ver. Ik kreeg een mailtje van de lease maatschappij met de mededeling dat er een bekeuring klaar stond van mijn vrienden van het centraal justitieel incasso bureau (ja dat bureau van die hele dure inrichting)/ Na wat klikken zag ik dat ik bij Leidschemdan door een traject controle was gesignaleerd met een snelheid van 109, dat na aftrek 105 werd. De boete was €35 en dat viel nog mee alhoewel het zonde van het geld is.

Ik was echter wel benieuwd naar wanneer mijn vorige boete was geweest en dankzij de mijn leaseplan site van leaseplan was het niet moeilijk die terug te vinden. Het bleek al weer meer dan een jaar geleden te zijn en toen was ik wederom met dezelfde snelheid geflitst, die keer op de A6. Behalve het feit dat ik niet al te vaak een boete krijg leverde het ook nog het feit op dat in een jaar tijd de boete één euro duurder was geworden want toe had ik namelijk €34 betaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten