dinsdag 20 augustus 2013

Park-line

Het logo van park-line
Onlangs was ik met een vriendin in Haarlem uit eten en toen hadden we een parkeerprobleem of eigenlijk een betaal probleem. De parkeer automaten in Haarlem werken namelijk op muntjes of op chipknip en dan houdt het op. Wij waren in het bezit van creditcard, cash en pinpas en toen hield het op. We hadden een lege chipknip en weinig muntjes bij ons dus er was een mismatch ontstaan tussen ons en de parkeermeter. We hebben de gok genomen en onze laatste muntjes in de automaat gestopt en zijn toen gaan eten. Gelukkig was er geen controle en daardoor konden we na afloop zonder boete naar huis.

Dat deed mij echter besluiten dat het tijd was om een parkeer app op mijn telefoon te installeren en na een korte vraag aan mijn goede vriend Dennis viel de keuze op park-line. Eenmalige kosten zijn €10 en de maandlasten bedragen €2,50 en voor die prijs kun je in het vervolg overal (nu ja niet helemaal overal) parkeren via je telefoon en betaal je de parkeerprijs per minuut. Kortom nooit meer gedoe met pasjes, muntjes en andere ellende en altijd verzekerd van boetevrij parkeren. Dat had ik dus al veer eerder moeten doen maar ja beter laat dan nooit zeggen we maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten