zaterdag 10 augustus 2013

Reggefiber

Het logo van reggefiber
Maandenlang is er in mijn wijk campagne gevoerd door reggefiber om te starten met de aanleg van een glasvezelnetwerk (zeg maar sneller internet). Er stonden billboards, af en toe een grote oplegger waar je het zelf kon ervaren, standjes bij de supermarkt en heel veel brieven. Nu is mijn eigen internet verbinding snel genoeg voor mij dus ik reageerde niet en met mij vele anderen want de benodigde 30% inschrijvingen werd kennelijk niet gehaald want opeens kwamen er berichten dat de inschrijvingsperiode was verlengd. Tot wanneer werd niet gezegd, ik vermoed totdat er 30% inschrijvingen gehaald zou worden.

Waarom vermoed ik dat, welnu deze week lag er een brief van reggefiber met als mooie tekst "We hebben het gehaald!". Kortom ook mijn wijk gaat genieten van een glasvezelnetwerk. Aangezien de aanleg gratis is zal ik uiteraard een aansluiting in mijn huis laten realiseren in september maar wanneer ik overstap op glasvezel is nog een vraag. Wat mij kan doen besluiten om over te stappen is het opzeggen van mijn UPC abonnement en mijn tv door xs4all te laten regelen. De voor en nadelen daarvan ga ik de komende tijd maar eens uitzoeken zodat ik na activering van het netwerk kan beslissen of ik over wil stappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten