dinsdag 27 augustus 2013

McDoanlds

Het huidige logo van McDonalds
Als je mijn wijk verlaat dan kom je in een gedeelte terecht dat aan de ene kant richting de snelweg gaat (de A9 om precies te zijn) en aan de andere kant kom je in een nieuw te ontwikkelen bedrijfsterrein dat onderdeel vormt van het chipshol consortium.

Alhoewel het best wel een stukje rijden is om van hier naar Schiphol te komen heeft men zelfs het hotel de naam Park plaza airport hotel gegeven. Ach we liggen inderdaad in de buurt van zowel Schiphol als het centrum van Amsterdam dus zo groot is de leugen niet.

Wat mij echter vandaag opviel toen ik naar de supermarkt reed (dat is de derde optie bij het verlaten van de wijk) was dat er een McDonalds in aanbouw is. Nu zijn ze daar vast veel eerder mee begonnen maar dit was de eerste keer dat het opviel en dat kwam met name door een groot bord met het nieuwe logo van McDonalds dat voor de deur stond. Binnenkort zijn wij dus in het bezit van een eigen McDonalds maar mij zullen ze daar niet zien Mijn nichtje en neefje zijn overgestapt op sushi en spare ribs en aangezien het geen Hooters is heb ik ook geen enkele reden om naar binnen te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten