dinsdag 23 juli 2013

Verhuizing

Je verliest bij elke verhuizing ballast
Maandag was weer de eerste werkdag na twee weken vakantie waarvan ik een week in Madrid en een week in Amsterdam doorbracht. Gelukkig vind ik mijn werk leuk en ging met plezier weer de auto in op weg naar Almere.

Ik startte mijn werk met een verhuizing want ik ga de komende weken nauw samenwerken met twee collega's. Zij waren voor mijn vakantie al naar een ruime kamer verhuisd en deze dag sloot ik me bij hun aan. Een van de voordelen van verhuizen is dat je weer eens kritisch naar je spullen kijkt en besluit wat wel en wat niet mee gaat. Zo nam ik ook deze ronde weer afscheid van het een en ander en kwam een stuk lichter op mijn nieuwe werkplek aan, gereed om de nieuwe klus op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten