zaterdag 27 juli 2013

Le baron

Het terras van Le baron
De zomer heeft lang op zich laten wachten maar is nu in volle hevigheid aanwezig. Dat was dan ook de reden dat ik met een collega had afgesproken wat te gaan drinken en de keuze was gevallen op het terras van Le baron in Almere stad.

Uiteraard bracht mijn navigatie systeem mij probleemloos naar de locatie maar ja dan moet je de juiste parkeergarage zien te vinden en aangezien ik de naam ervan niet wist was dat best een probleem. Via een telefonisch consult lukte het mij toch om de muntgarage te lokaliseren en al gauw zaten we op het terras met een lekker witbiertje. We hadden in alle opzichten een goede plek want onze stoelen waren mooie lounge stoelen en er passeerden meer dan genoeg mensen om de bekende terras hobby 'kijken naar mensen' uit te kunnen oefenen. Het was een ontzettend gezellige namiddag en toen we opbraken was de afscheidsboodschap dan ook Volgende week weer!

1 opmerking: