dinsdag 16 juli 2013

De thuisreis

Een KLM toestel
Na het uitchecken hadden we nog ruim de tijd over en die bracht ik lezend in de lobby van het hotel door. Mijn maat besloot zijn laatste uurtje in Madrid in het parkje bij het stierenvechtersstadion door te brengen maar stipt om een uur was hij terug in het hotel. We verlieten het hotel en pakten een taxi (wederom een Skoda octavia, die zijn hier erg populair als taxi) en stonden na een vlotte rit voor de deur van het vliegveld, uiteraard erg ruim op tijd.

Inchecken, broodje eten en de winkeltjes aflopen kostte ook niet al te veel tijd en met nog meer dan een uur te gaan zaten we bij de gate. Hier ging ik verder waar ik in het hotel gebleven was met lezen en zat mijn makker spelletjes op zijn iPad te spelen. Eindelijk was het dan toch tijd om te boarden. Helaas zaten we weer met zijn drieën op een rijtje maar de andere passagier vond ergens anders een plekje zodat we lekker comfortabel zaten. Wederom kregen we goede sandwiches net wat te drinken en de vlucht terug verliep erg vlot (we waren zo´n twintig minuten te vroeg op Schiphol. Aldaar belde mijn maat zijn vrouw en dochter om ons op te pikken en terwijl we op de bagage zaten te wachten arriveerden die. Nog geen half uur later werd ik thuis afgezet na een heerlijke week Madrid. Goed eten, goed drinken, goed gezelschap en een mooie stad met aardige mensen, wat wil een mens meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten