maandag 15 juli 2013

Bangkok

Het interieur van Bangkok
Het was alweer onze laatste avond in Madrid en we gingen wederom een poging doen om Thais te gaan eten. Na de mislukte poging van twee dagen geleden, die trouwens wel met een goed Spaans restaurant was geëindigd, gingen we vandaag een poging wagen bij Bangkok, een restaurant dat mijn reisgezel gisteren gespot had tijdens een van zijn wandelingen. We pakten de metro naar de halte Opera, liepen de calle de Arenal in en vonden het restaurant rap.

De ingang was niets meer (of minder) dan een trap die naar boven leidde alwaar we door een Spanjaard werden verwelkomd. Geen Thaise bediening was al een soort van alarmsignaal maar we besloten toch maar om te gaan zitten. De kaart werd gebracht en deze vertoonde wel Thaise gerechten maar niet helemaal zoals wij gewend waren. De keuze viel tenslotte op Pad Thai voor mij en nasi (Thais restaurant????) voor mijn makker. Het eten werd rap gebracht en alhoewel het goed smaakte was ik wel heel wat anders gewend bij een echt Thais restaurant. We stonden binnen een half uur weer buiten met een kleine rekening (€25), een gevulde maag en een gevoel van waren we nu wel of niet opgelicht. Niet opgelicht want prijs kwaliteit was gewoon goed te noemen, wel opgelicht want Thais is toch echt anders. In ieder geval mocht je Thais willen eten dan is Madrid niet de juiste plaats volgens mij,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten