dinsdag 9 juli 2013

BBQ

De bos bloemen
Afgelopen weekeinde was het eindelijk dan een keer zomer geworden. De temperaturen kwamen op waardes die je bij dit seizoen verwacht en het zonnetje liet zich van zijn beste kant zien. Mijn ouders nodigden mij dan ook direct uit om op zondag bij hun langs te komen voor een BBQ, maar dat kwam minder goed uit voor mij. Maandag zou het echter ook prima weer worden dus spraken we af voor de maandag. Ik kwam op zondag wel even langs om mijn moeder te verblijden met een bloemetje (dat ik trouwens van mijn werk had gekregen als bedankje voor de extra inspanningen van de afgelopen tijd) en kreeg alvast een paar dingen te zien die klaar lagen voor de maandag.

Maandagmiddag arriveerde ik dan ook vol goede zin en eetlust voor een heerlijke BBQ. De kooltjes stonden al te branden toen ik arriveerde en de tafel was al gedekt in de tuin. Er waren heerlijke salades (vooral de tomaat, rode uit salade ging er prima in), brood met tapemade en er was erg lekker vers fruit (aardbei, kiwi en perzik) na maar daar tussenin zat natuurlijk het hoofdbestanddeel, vlees. Alhoewel vlees, de opening was een garnalen spiesje en die ging er best wel in. Daarna kwamen de spare ribs, kip, zoete paprika en toen hield ik er mee op. Er was meer maar ik was goed gevuld en hoefde niets meer. Dusdanig goed gevuld dat ik aan een paar stukjes van het heerlijke fruit meer dan genoeg had. Na de koffie nam ik afscheid van mijn ouders want de volgende dag vertrok ik tenslotte naar Madrid voor een heerlijke vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten