donderdag 4 juli 2013

Thai go

De winkel van Thai Go op het Belfort in Almere
Gisteren was het druk op het werk en met een groep collega's besloten we om wat langer door te gaan werken om een aantal dingen af te krijgen. Normaliter laten we in dat soort gevallen een pizza of een hapje Chinees aanrukken maar deze keer kwam een collega met het idee om Thais te laten bezorgen. Nu doe je mij altijd een plezier met een goede Thaise maaltijd dus ik was daar direct voor te vinden en ook de rest van de groep stond er niet afwijzend tegenover.

Aangezien Almere niet het aantal Thaise restaurants kent dat er in Amsterdam zit was er ook niet veel keuze. Die keuze viel tenslotte op Thai Go een bezorg restaurant in Almere stad. Bij het bestellen op de site viel mij op dat de Tod man plaa (de bekende Thaise viskoekjes) als heet aangemerkt. Viskoekjes zijn namelijk absoluut niet pittig en aangezien men ze hier al 1 pepertje gaf had ik er geen vertrouwen in dat de gerechten echt pittig zouden zijn. Dat bleek ook wel te kloppen want ik ging voor de biefstuk met Thaise basilicum en pepertjes, normaliter een lekker pittig gerecht. Over de smaak had ik niets te klagen want die was uitstekend, de pittigheid die ik gewend ben ontbrak echter en dat vond ik wel jammer. Mijn eindconclusie: Niet slecht maar doe mij maar een van mijn favoriete Thaise restaurants in Amsterdam zoals de Little Thai Prince of Billy Thai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten