zaterdag 6 juli 2013

Het eksternest

Het eksternest in de herfst
We hebben er tegenwoordig een mooie nieuwe cateraar bij als we in het weekend doorwerken en broodjes willen laten bezorgen, het eksternest. Een van onze secretaresse had laatst broodjes geregeld bij deze zaak die in het vroege vogels bos van Almere ligt. De broodjes waren werkelijk uitmuntend van kwaliteit, prima belegd en gingen vergezeld van verse sapjes en bio melk. Ik besloot dan ook om Google in te zetten om te kijken waar al dit lekkers vandaan kwam.

Probleemloos vond ik de site op het internet en ging eens kijken wat het eksternest was. Het concept is tegenwoordig redelijk gemeengoed aan het worden, de mensen die er werken zijn mensen met een beperking en er wordt hun via dit soort stichtingen een nuttige plaats in de maatschappij geboden. Men zal hier vast wel subsidie voor krijgen maar wat ik veel belangrijker vond was dat men met biologische streek producten werkte. Dat verklaarde meteen de smaak van zowel het drinken als het eten en ik was dan ook zeer content met de secretaresse die deze locatie gevonden had. Mocht ik nog een keer broodjes in het weekend nodig hebben dan is het eksternest de eerste plaats waar ik ga kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten