vrijdag 22 maart 2013

Werk herinneringen 8: De vrienden van Amstel

Jacqueline Govaert en van Velzen
In januari van 2009 vroeg de account manager van onze preferred supplier ATOS aan mij of ik en een collega misschien zin hadden om een bezoek te brengen aan de vrienden van Amstel, het jaarlijkse Nederlandse muziek feestje dat gedurende meerdere dagen in Ahoy gehouden wordt. Welnu dit was niet aan dovemansoren gericht en samen met een collega besloot ik dan ook dat wij hier zeker naar toe wilden. Aangezien die collega in Almere woonde was het helemaal mooi geregeld want hij pikte mij op en bracht mij weer thuis zodat ik kon feesten zonder me ergens druk om te maken.

Na het werk reden we dan ook naar Rotterdam en betraden via de VIP ingang Ahoy. Daar werden we ontvangen door Ellen ten Damme als gastvrouw en na een mooie welkomst speach vonden wij al gauw de groep waar wij bij hoorden, Het was allemaal erg gezellig en het werd nog veel gezelliger toen wij aan tafel konden gaan voor het buffet dat er ook bij hoorde. Na de maaltijd werden wij door de catacomben van Ahoy geleid naar de VIP plaatsen in de arena waar wij konden zitten, dansen en zingen met een eigen bar. Welnu iedereen ging uit zijn dak bij de Nederlandse klassiekers van zowel moderne (van Velzen) als oudere (Boudewijn de Groot) Nederlandse artiesten. Het was een groot feest en op een gegeven ogenblik zat de sfeer er zo goed in dat zelfs de polonaise ingezet werd. Daarna was het tijd voor de after party waarbij vooral Amstel bright (een (mislukte) poging van Amstel om hun biertje uit de Carribean in Nederland te positioneren) geschonken werd. Het was dan ook erg laat voordat wij uit Rotterdam vertrokken na een heel erg geslaagde feest avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten