zaterdag 2 maart 2013

Snackcar

 Eind vorig jaar vertelde ik al dat er een nieuwe Albert Heijn geopend was tegenover ons kantoorpand. Het is een goed lopende zaak want dagelijks komen er erg veel mensen daar hun boodschappen doen (ja dat is het beeld dat ik heb als ik op mijn huidige kamer naar buiten kijk).

Kennelijk heeft dat een andere plaatselijke ondernemer dat op ideeën gebracht want opeens stond er, een klein stukje voorbij de Albert Heijn, een snackcar gepositioneerd. Deze kan ik trouwens niet uit mijn raam vandaan zien, ik zie hem alleen als ik naar huis rijd. Ik heb dus ook geen idee of de man goede zaken doet of niet. Vrijdag zag ik wederom een stukje ondernemerschap want tegen het hek waar je ons terrein op rijd stond een ouderwets schoolbord met de tekst "friet 50 m". Ik begon toch wat nieuwsgierig te worden en vroeg aan de groep van vaste Kareltje gangers of zij al een keer langs geweest waren. Uiteraard werd die vraag bevestigend beantwoord en de kwaliteit was niet slecht te noemen. Ze zouden er echter geen vaste klanten worden want alhoewel Karel een stukje verder was, was het feit dat je er binnen kon zitten en de kwaliteit van de snacks van Karel vonden zij ook al beter. Als ik dat zo hoor vraag ik me af hoe lang deze nieuwe snackcar het gaat uithouden. We zullen het zien in de komende periode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten