dinsdag 26 maart 2013

Glen Deveron

De linker fles was degene die ik gekregen had
In januari zat ik tijdelijk met een collega op een kamer en we konden het samen goed vinden. Gesprekken gingen naast werk, agile met name, ook over dingen als filosofie en whisky. Hij en zijn team gingen ook met de agile methodiek van start en de afgelopen maand heb ik ze daarbij ondersteund.

Toen ik maandag op kantoor kwam vertelde hij mij dat hij per 1 mei bij Inter Access aan de slag zou gaan en ons dus ging verlaten. Nu had hij, ondanks de korte tijd dat we samen gewerkt hadden,  veel baat gehad aan de adviezen en begeleiding die ik aan hem en aan zijn team had gegeven en daarom had hij een cadeautje voor mij meegebracht. Het bleek een fles Glen Deveron te zijn, een single malt die ik nog niet kende. Met wat worden als "het was niets", "graag gedaan" en uiteraard *hartstikke bedankt" nam ik de fles in ontvangst en wenste hem alvast veel plezier in zijn nieuwe job. Kijk dat zijn nu eens prettige verrassingen om de werkweek mee te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten