zaterdag 16 maart 2013

The hobbit

Ondanks het feit dat ik redelijk vaak naar de bioscoop ga is The hobbit een van de weinige films die op mijn verlanglijstje stond en die ik niet in de bioscoop gezien heb. Misschien wel omdat hij niet zo hoog op dat lijstje stond want ik had niet het idee dat je uit een boek van 300 pagina's drie films van zo'n drie uur per stuk kunt maken. Afgelopen weekend had ik dan eindelijk tijd vrij gemaakt om naar de al enige tijd geleden gedownloade versie van deel een te gaan kijken.

Ik heb de film wel uitgezien maar om nu te zeggen dat er van genoten heb, nee. Ik weet niet of het kwam doordat ik de film niet op een groot doek met bijbehorend geluid gezien heb (maar ja bij andere films als Taken 2 had ik daar geen probleem mee) of omdat ik er al sceptisch tegenover stond maar het was niet mijn film. Ik ga deze dan ook aan niemand aanraden tenzij je een Lord of the rings junkie bent en de kans dat ik het volgende deel ga zien is ook niet al te groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten