woensdag 20 maart 2013

Cursus

De afgelopen tijd had ik weer enkele dagen cursus verdeeld over meerdere dagen. Het ging deze keer om een requirements training. De training  werd door een van de consultants van Sysqa gegeven en bestond uit drie dagdelen. De cursus was speciaal op onze organisatie toegesneden waarbij de eerste twee dagdelen specifiek over requirements s analyse gingen en alles wat daarbij hoort. Het was een leuke cursus die ik samen met de analisten volgde en die voor mij meer een soort refresher was waarbij ik bijgepraat werd over de nieuwe technieken )waarvan ik het merendeel trouwens wel kende).

Het derde en laatste dagdeel was wel bijzonder want die was voor mij alleen (privé coach zeg maar)  waar er wat dieper ingegaan werd op kwaliteit (iets waar ik tenslotte in mijn team ook voor verantwoordelijk ben), review en audit technieken. Deze onderdelen waren wel nieuw voor mij en  ik stak hier weer veel van op. Kortom een prima training en een goed besteden drie dagdelen.

1 opmerking:

  1. SysQA, drama bedrijf, maar ze hadden wel altijd lekkere accountmanagers :-).

    BeantwoordenVerwijderen