dinsdag 19 maart 2013

Verjaardag II

In het voorjaar zijn er altijd heel veel verjaardagen en deze zondag stond die van mijn nichtje op de agenda. Dus nog geen week na de verjaardag van mijn moeder stond het volgende familie feestje op de agenda. Dit was, denk ik, de laatste verjaardag die zij in het ouderlijk huis zou vieren want zij zou samen met een vriendin op korte termijn een appartement in Amstelveen gaan betrekken.

Ik arriveerde tegen twee uur als een van de eerste en feliciteerde mijn nichtje met haar 19e verjaardag (de tijd vliegt echt voorbij). Al gauw arriveerden de andere gasten en het werd een erg gezellige middag. Helaas had ik meer te doen en moest ik ruim voor zes uur vertrekken zodat ik de maaltijd (eten halen bij de plaatselijke Chinees) zou missen. Nu was dat geen groot gemis want zoals ik op facebook zag was deze dicht. Mij benieuwen hoe het volgend jaar gaat worden als mijn nichtje op haar zelf woont!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten