vrijdag 15 maart 2013

Humor

Ik vond op woensdagavond een mail in de mailbox van mijn werk van Leaseplan  onze lease maatschappij.  Het mail bericht dirigeerde mij naar de website van Leaseplan waar een bericht voor mij klaar stond. De gegevens waren trouwens ook beschikbaar in de mijn Leaseplan app die op mijn iPhone draait.

De titel van het bericht was overigens "Een afspraak maken om uw winter banden te wisselen". Toen begon de humor al een beetje bij mij want het is nog steeds winter met 's nachts nog steeds temperaturen van onder het vriespunt. De humor was er helemaal de donderdagochtend toen ik naar buiten ging en zag dat de wereld (en dus ook mijn auto) met een dun laagje sneeuw bekleed was. Dit was dus het zoveelste voorbeeld van een automatisch gegenereerd email bericht waarbij niemand even controleert of de weersomstandigheden wel voldoen aan de verwachtingen. Kortom FAIL beste vrienden van Leaseplan. (en daarnaast de wens dat die lente nu eens een keer opschiet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten