woensdag 27 maart 2013

Gogobot

Het is al weer enige tijd geleden dat ik naar nieuwe apps voor mijn iPhone heb gekeken maar de laatste tijd ben ik weer wat nieuwe dingen aan het proberen en een daarvan is gogobot. Dit is een sociaal reis netwerk waar je trips in kunt bijhouden en meteen advies kan krijgen over hotels, attracties, restaurants en ga zo nog maar even door van mensen die er geweest zijn. Daarnaast kun je vragen stellen aan mensen die ergens geweest zijn over de plaatselijke hot spots.

Zelf kun je uiteraard aangeven waar je geweest bent en recensies van die plekken achterlaten zodat anderen daarvan kunnen profiteren. Je kunt ook trips aanleggen en dan niet alleen de steden maar ook de attracties selecteren. Ik ben begonnen met Houston van de Texas trip en tot mijn verrassing kon ik niet alleen NASA en het honkbal stadion toevoegen maar ook onze restaurants waren te vinden. Het ziet er allemaal best wel goed uit en de kans is groot dat dit een blijvertje gaat worden. Eens kijken of de rest van de boys ook mee willen doen op gogobot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten