zondag 24 maart 2013

Griep

Afgelopen woensdag toen ik naar bed ging was ik al aan het niezen geslagen, de kans op een griepje was dus aanwezig. Meestal kom ik er met alleen een verkoudheid van af dus daar hoopte ik ook voor dit jaar op. Donderdag op mijn werk begon het geproest en genies al meer epische vormen aan te nemen en deed ik een flinke aanslag op mijn voorraad papieren zakdoekje's  Nu had ik op vrijdag ATV dus mocht ik inderdaad griep gaan krijgen dan was het prima getimed, op mijn vrije dagen en niet onder werktijd.

En ja hoor vrijdag was het inderdaad zo ver. Gelukkig geen hoge koorts e.d. maar veel niezen en proesten en weinig concentratie. Gelukkig was dit een uitgebreid sport weekend met de WK afstanden op de schaats en de kwalificatie wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Estland dus ik zou het weekend wel doorkomen. En zoals verwacht ging vandaag alles alweer stukken beter, ik heb dus nog een deel van mijn weekend over.

Grootste slachtoffer was mijn neefje want ik zou hem zondag meenemen naar de Klos om spare ribs te gaan eten en dat zat er echt niet in. Ik maakte echter meteen met mijn zusje een nieuwe afspraak voor volgende week zaterdag dus Michael hoeft niet al te lang op een herkansing te wachtten.


3 opmerkingen:

  1. Ik zou even naar Mr bones gaan voor de spareribs. wel even reizen, maar veel beter :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!! Ik weet er helaas alles van. groetjes Peter en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen