zaterdag 30 maart 2013

Alma taxi

Ik zelf had al een keer eerder gebruik gemaakt van de diensten van de dames van Alma taxi toen ik met Dennis naar Schiphol moest voor een van onze Amerika vakanties. Toen mijn ouders dan ook vertelden dat zij op 12 april om half zeven in de ochtend van Schiphol vertrokken naar de Algarve moest ik dan ook meteen aan de dames denken, want op een werkdag midden in de nacht naar Schiphol rijden ging mij niet lukken.

Ik belde dan ook met de dames of zij mijn ouders om vier uur op konden pikken op de 12e en dat bleek geen enkel probleem te zijn. Zij zouden op de vrijdag ochtend een half uurtje van te voren (om kalf vier dus) even mijn ouders opbellen om de rit te bevestigen en ze vervolgen netjes naar Schiphol te brengen. Kortom prima service van een prima bedrijf voor een prima prijs en mocht je zelf een taci naar Schiphol zoeken dan kan ik de dames van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten