vrijdag 1 maart 2013

Kortingen

Ik heb wel eerder een stukje gewijd aan foursquare, de locatie dienst cq. game waar ik op mijn iPhone gebruik van maak om aan mijn vrienden te laten weten waar ik ben en om mijn collectie badges uit te breiden. Foursquare heeft best wel veel gebruikers (meer dan 50 miljoen maar is bij lange na niet zo populair als bv. Twitter en Facebook. Met hun laatste actie heb je best wel kans dat ze populairder gaan worden want ze hebben een overeenkomst gesloten met Mastercard en Visa om mensen die hun creditcard gebruiken korting te geven.

Hoe werkt het. Je koppelt het nummer van je kaart aan foursquare en als je ergens incheckt waar ze een aanbieding hebben (nu is er bv. een actie bij de Burger King dat je bij besteding van $10 een dollar terug krijgt) dan wordt het bedrag automatisch op je rekening bijgeschreven. Zie hier voor de nadere uitleg. Het mooie aan het systeem is dat je niets speciaals hoeft te doen, betalen met je credit card en inchecken met foursquare is voldoende en dat zijn activiteiten die ik toch wel uitvoer. Mij benieuwen of ik na de Texas vakantie nog wat kortingsbedragen terug gestort krijg op mijn rekening.

1 opmerking:

  1. Toeval bestaat niet!!! Ik keek op de Foursquare List van Boston en toen zag ik bij de gift shop in de TD Garden een dergelijke actie staan, maar dan alleen voor American Express. Ik dacht gelijk: goed initiatief, jammer dat ze dat niet voor Mastercard doen. Maar dat is kennelijk dus direct recht getrokken :-). Uitstekende tip, bedankt voor de spot, gelijk twee kaarten eraan gekoppeld!!! Misschien dat ik er zondag al gebruik van kan maken, zou gaaf zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen