maandag 4 maart 2013

Reisadvies

Enige tijd terug had een oud collega van mij al aangegeven dat hij met zijn vriendin van plan was om naar Florida op vakantie te gaan. Daarbij meteen de vraag of ik misschien nog wat tips voor ze had (hoe komen ze op het idee vraag je je dan af). Per mail hadden we al het een en ander uitgewisseld en ik had ook de website bekeken die ze voor hun trip hadden opgezet.

Zondagavond was ik dan ook bij ze langs geweest om gezamenlijk het e.e.a. te bespreken. We begonnen echter met een door hem gemaakte maaltijd van couscous, gehaktballetjes (geen idee of er paardenvlees in zat)  in satésaus en een salade. Daarbij een fris glas tinto de verano en we konden er eens goed voor gaan zitten. Met de notebook erbij bespraken we diverse zaken waarbij de enige extra tips die ik kon geven over shoppen gingen. Zowel Sawgrass mills als premium outlets of Orlando ontbraken op hun lijst en dat zijn toch twee koop paradijzen die je niet wilt missen. Verder hadden we het voornamelijk over praktische zaken als autorijden en auto huur. motels, verkeersregels, creditcards en pinpassen en, uiteraard, pretparken. Het was erg gezellig en al heel snel was het tijd om te vertrekken. Dit is niet het einde van het persoonlijk reisadvies want ik ga vast nog wel wat vragen per email krijgen, iets wat ik helemaal niet erg vind. Mij benieuwen of zij na deze vakantie ook het Amerika virus te pakken hebben waar ik al sinds 1993 last van heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten