donderdag 10 januari 2013

Werk herinneringen 2: Snowworld

De trofee die uitgereikt werd
Deel twee alweer van de nieuwe serie werk herinneringen. Na een terugblik op een klant project gaat het deze keer om de afsluiting van een periode. We hadden vijf jaar als afdeling gewerkt aan een van onze producten waarbij ik de rol van development manager had. Samen met de afdelingsmanager was ik druk bezig geweest om er een knal afscheid van te maken. We hadden besloten het te gaan vieren in Snowworld in Zoetermeer en hadden een mooi programma samengesteld. Na aankomst startten we met een uurtje óf vrij skiën en snowboarden óf een uurtje training in een van de twee sporten. Daarna stond er een uur aan games op het programma.

Toen iedereen zich weer omgekleed had werden in de bar verhalen verteld, kreeg iedereen een herinnering trofee uitgereikt en kon iedereen een fles wijn uitzoeken uit de mooie selectie die ik samengesteld had. Er werden herinneringen opgehaald aan successen van de afgelopen vijf jaar en hoe we tegenslagen hadden overwonnen. Toen was het tijd om iedereen aan tafel te manoeuvreren voor de maaltijd en ik moet zeggen dat die vele malen beter was dan ik van een dergelijk resort had verwacht. Na afloop was iedereen het roerend eens, dit was het beste afdeling uitje dat we ooit gehad hadden en in de jaren erna werd er dan ook nog flink over gepraat. Going out with a bang zoals dat zo mooi heet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten