dinsdag 22 januari 2013

Royal olympic

Het uitzicht vanuit de bar van het hotel
Zoals reed eerder gememoreerd is Athene een van de (zoal niet de meest waarschijnlijke) bestemmingen voor de zomervakantie van 2013. Nu heeft Griekenland, net zoals Portugal waar wij vorig jaar waren het grote voordeel dat het land erg goedkoop voor ons is. Eten, drinken, hotels en taxi's zijn gewoon goedkoop te noemen en dat betekent dat het allemaal ietsje luxer kan.

De vrouw van mijn reisgenoot weet dat ik een beetje luxe op zijn tijd kan waarderen en zij kwam dan ook met een voorstel voor een hotel waar ik mij, na een korte blik op de website van het hotel, volledig kan vinden. Het royal olympic is een vijf sterren hotel gelegen in het hartje van de stad met uitzicht op de Acropolis, de tempel van Zeus en nog veel meer. Het hotel biedt alles wat ik belangrijk vind aan extra's dus er is free wifi, een mooi buitenzwembad (dat niet op het dak ligt), een mooi ontbijt en uiteraard de luxe die bij een vijf sterren hotel hoort. Mocht het Athene worden voor de zomer van 2013 dan zullen andere hotels een zware dobber krijgen om het royal olympic van de eerste plaats te stoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten