woensdag 9 januari 2013

Booking.com

Ik maak al een paar jaar gebruik van de site van booking.com als ik hotels in het buitenland boek. Tot nu toe heb ik dat al in drie verschillende werelddelen gedaan en ik ben altijd erg tevreden over de prijs die ik betaal voor de kamers en het gemak van het boeken via de website. Ook Dennis maakt graag gebruik van de service's van het bedrijf en als onze Texas vakantie booker ging hij dan ook onze drie gekozen hotels via booking. com regelen.

Onze keuze was gevallen op twee filialen van La Quinta Inn en eentje van de Days inn. Dus Dennis ging fluks aan de slag om de drie hotels vast te leggen. Wij kiezen altijd de goedkope boekingen, dat betekent zonder mogelijkheid tot annuleren en vooruit betalen. Alles ging prima maar in een van de steden maakte hij een foutje door het hotel een week later te reserveren. Zodra hij dat zag ging er een mailtje achter aan of dat te corrigeren was. Daar kwam echter geen reactie op dus een dag later pakte hij de telefoon om contact op te nemen. De persoon aan de andere kant vertelde dat de kans klein was om de data om te zetten maar ging het toch proberen. Het bleek probleemloos om te zetten waardoor mijn waardering voor booking.com nog verder toenam. Iets regelen waar je officieel geen recht op hebt is iets wat ik service noem. Kortom zowel een aanbeveling voor booking.com als wederom een volgende stap voor Texas 2013 want de hotels zijn geboekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten