maandag 14 januari 2013

Verjaardagsfeest

De hotel bar met een aantal van de feestgangers
Toen ik op vrijdag een vriendin, die ik lange tijd niet meer gezien had, via facebook feliciteerde met haar verjaardag kreeg ik even later een uitnodiging om die avond langs te komen op haar feestje. Dit was in de bar van hotel royal taste, een plek waar ik vroeger wel vaker kwam maar in geen jaren was geweest. Dat bleek wel toen ik met Foursqaure incheckte, de app vertelde mij dat het de eerste keer was dat ik hier kwam en ik gebruik Foursquare al sinds oktober 2010.

Er zaten een hoop bekenden binnen toen ik arriveerde en het feest was al in volle gang. Een van de dingen die meteen opviel was dat de royal taste, in tegenstelling tot een hoop andere plaatsen waar ik kom, zich wel netjes aan het rookverbod hield. Erg prettig moet ik zeggen. Na het feliciteren van de jarige nam ik ook plaats en begon gezellig bij te praten met enkele oude bekenden onder het genot van een drankje en de muziek die wisselde tussen oude rock (Elvis, Creedence, Johnny Cash), dance en latin. Vooral op de laatste twee lieten de dames (waaronder ook de bar dame) zien dat de heupen erg los zaten. Het was erg gezellig maar tegen half twaalf ging het licht uit bij de jarige en was het allemaal afgelopen. Al met al een prima avond en voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten