zaterdag 12 januari 2013

Bang

Enige tijd terug had ik een spelletje voor mijn iPhone gedownload met de simpele titel van Bang! De redenen dat ik het gedownload had waren relatief simpel. Het spel was een online bewerking van een Italiaans kaartspel. Aangezien we veel van dit soort spelletjes op onze spelletjes avonden spelen was ik uiteraard geïnteresseerd. Daarnaast was het spel ook nog eens gratis (nu kost het weer €2.69).

Na een tijdje op mijn iPhone rondgezworven had ging ik er eindelijk eens voor zitten om te kijken hoe het spel werkte. Dat bleek best wel even tijd te kosten maar na het doornemen van de handleiding en het spelen van de tutorial was ik er klaar voor. Ik speelde eerst een paar spelletjes op mijn eigen telefoon totdat ik het spel redelijk goed doorhad en maakte me toen klaar om online te gaan spelen. Toen kwam ik er echter achter waarom het spelletje een tijdje gratis te downloaden was. Er zijn namelijk niet zo veel spelers en aangezien je vijf personen nodig hebt voor een potje zit je best wel een tijdje te wachten alvorens er genoeg spelers zijn om te beginnen. Kortom voorlopig wordt het alleen maar tegen de computer spelen tenzij er opeens een horde spelers bij gaat komen maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten