zondag 6 januari 2013

Jack Reacher revisited

Enige tijd terug was Jack Reacher een mij volkomen onbekende naam. Totdat ik in de bioscoop zat en bij de trailers ook de nieuwe Tom Cruise film zag, die jawel, Jack Reacher heette. De trailer zag er dusdanig goed uit dat wij naar de film gingen en die was prima. Exit Jack Reacher op de korte blogpost na die ik schreef n.a.v. het bezoeken van de film. Ik kwam er later achter dat de film gebaseerd was op een serie boeken van Lee Child maar aangezien ik nog veel te veel boeken om te lezen heb had ik daar geen interesse in.

Op oud jaar kruiste ik echter wederom het pad van Jack aangezien mijn vader een van de boeken voor zijn verjaardag cadeau kreeg. Nog steeds trok ik me daar niets van aan maar toen een van de cadeau's tijdens de 12 dagen actie van Apple het eerste boek uit de serie, jachtveld, bleek te zijn veranderde ik van mening. Kennelijk had er ergens iemand besloten dat ik een Jack Reacher boek moest gaan lezen en ik besloot het dan ook maar op te geven. Ik begon dan aan de roman en ik kon hem eigenlijk niet meer wegleggen. In no time had ik het boek uit en het smaakte naar meer. Met een paar keer klikken op het internet had ik al snel de hele serie gedownload maar dat bleken in totaal zeventien boeken te zijn. Ik heb al meer boeken dan tijd om ze te lezen en nu is de situatie dus nog erger geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten