woensdag 30 januari 2013

Skyfall

Alhoewel ik de laatste jaren weer regelmatig naar de bioscoop ga mis ik af en toe wel eens een film. De laatste misser was de nieuwe James Bond film Skyfall en dat vond ik best wel jammer want iedereen was er erg enthousiast over. Toen hij dan ook te downloaden was haalde ik hem direct binnen en nog geen dag later zat ik te kijken.

Het was zeker geen slechte film en ik heb hem dan ook van het begin tot het einde uitgekeken maar het was niet de topper die ik verwacht had. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen of moet je dit soort films gewoon in de bioscoop zien en niet thuis maar het was niet dat hoogtepunt dat iedereen er van gemaakt had. Mijn advies is nog steeds kijk er naar want het is echt geen slechte film maar verwacht er niet al te veel van want dan wordt je waarschijnlijk teleurgesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten