donderdag 3 januari 2013

Nespresso variations II

Een jaar geleden schreef ik een bericht over de Nespresso variations. De strekking was dat deze koffie niet aan mij besteed was en dat ik er een volgende keer niet meer in zou trappen. Dit jaar waren er wederom (Nespresso doet het elk jaar) nieuwe variations in de aanbieding en ik liet mij wederom overhalen om ze te gaan proberen.

De variations 2012 stonden in het teken van de nootjes, er was hazelnoot, kokosnoot en macadamia in de aanbieding en ik bestelde van elk tien capsules. Inmiddels heb ik alle drie de smaken geprobeerd en de score is stukken beter dan vorig jaar. De hazelnoot was not my cup of tea maar de macadamia vond ik niet vies en de kokosnoot was eigenlijk gewoon lekker. Kortom ik ben er niet rouwig om dat ik mijn voornemen om de variations te kopen niet heb uitgevoerd en ga over een jaar gewoon weer de volgende set kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten