zaterdag 30 juni 2012

1500

Nu vier ik wel vaker jubilea en mijlpalen op mijn blog maar die van vandaag is er eentje waar ik best wel stil van wordt. Dit is namelijk bericht nummer 1500 en dat is iets wat ik nooit gedacht had te zullen bereiken toen ik hier mee begon. De start was het vakantie blog van Dennis, Frank, Simon en mijzelf voor onze vakantie naar Amerika in 2009. De volgende etappe was een viermansblog dat we enige maanden later opzetten maar al gauw werd het mijn privé blog. Het aantal berichten werd verhoogd door het opnemen van oude vakanties, het importeren van twee vakantieblogs (Amerika 2009 en Duitsland 2010) maar de hoofdmoot is natuurlijk het dagelijks bericht (tijdens vakanties zijn het trouwens meerdere berichten per dag) dat hier iedere dag verschijnt sinds 2 oktober 2009.

Een aantal dingen die ik leuk vind over mijn log zijn dat ik soms door onverwachte personen aangesproken wordt dat zij mijn blog hebben gevonden. Zo vroeg de eigenaar van de roode baron vorige week of ik soms stukjes schreef want hij had mijn blog gevonden door een artikel over de zaak. Een collega vertelde dat hij mijn foto zag staan bij een zoek opdracht naar restaurant the boathouse. Mijn ouders die meegenieten van de verhalen als ik op vakantie ben. Ik zie via de blog statistieken dat op goede dagen meer dan 100 mensen mijn blog bezoeken, maar op slechte dagen zijn dat nog steeds meer dan 50 mensen. Kortom dat zijn allemaal hele leuke dingen om te horen. Dingen die mij ook de drive geven om door te gaan dus op naar de 2000 zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten