woensdag 13 juni 2012

PCA mobile innovatie dag

Dinsdag was de mobiele innovatie dag van onze partner PCA.mobile. Ik was uitgenodigd voor deze dag die in de fabrique in Maarssen gehouden zou worden en samen met een collega vertrok ik dan ook naar Maarssen om eens te gaan kijken welke nieuwtjes PCA te melden zou hebben.

We hadden ook een stand op het marktplein van de beurs en mijn collega zou deze bemannen. Ik zou eens een keer geen demo's geven maar kijken naar de nieuwe ontwikkelingen die zowel onze partner als andere partijen zouden tonen. Beide hadden we een goede dag want mijn collega had diverse geïnteresseerde prospects aan de stand en ik zag de laatste ontwikkelingen die op dat moment aan de gang waren. Kortom we gingen tevreden weer weg aan het einde van een goed bestede dag en zijn zeker van plan de 2013 editie te bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten