maandag 11 juni 2012

Spotify


Toen ik thuiskwam en mijn postvak openmaakte trof ik een vierkante bubbeltjes envelop aan tussen de rest van de post. Hij bleek afkomstig te zijn van mijn internetprovider, xs4all. Gezien het formaat van de envelop en het feit dat het een bubbeltjes envelop was, was mijn eerste gedachte dat het een cd was, maar die schoof ik meteen weer van me af want xs4all en ouderwetse zaken als cd's, dat kon niet. Wat bleek bij het openmaken, er kwam toch een cd doosje uit de envelop te voorschijn. Echter zonder cd maar met een gratis jaarabonnement op spotify premium.

Voor diegenen die het niet kennen, spotify premium is een muziekdienst die meer dan 18 miljoen nummers online aanbiedt om af te spelen op je computer of mobiele telefoon. Uiteraard is dat een goed aanbod voor een muziek liefhebber dus ik ging naar de website die xs4all hiervoor in het leven geroepen had. Zoals ik gewend ben van xs4all hoefde ik slechts enkele velden in te vullen en daarna was ik in het bezit van mijn spotify premium account. Uiteraard wilde ik als eerste luisteren naar de playlists die Dennis van onze goede oude Nuff Said rockbox had gemaakt, maar als allereerste kwam toch de Johnny Cash playlist, de artiest van de afgelopen vakantie. Kortom een prima cadeautje van mijn provider waar ik binnen een dag al heel gelukkig mee was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten