zaterdag 2 juni 2012

Brand preventie

Ik kreeg enige tijd geleden een mail van de Rabobank met de vraag of ik nog wilde reageren op de fantastische aanbieding van Interpolis voor het te laat was. Aangezien ik me niets van eerdere email's kon herinneren verifieerde ik eerst dat de mail echt van de Rabobank afkomstig was en klikte vervolgens op de bijgeleverde link.

Het bleek dat ik een kortingsbon van €35 had gekregen om een preventie pakket bij Interpolis te bestellen. Na wat gezoek op de site kon ik niet echt iets vinden waar mijn hart warmer van ging kloppen maar ja, gevonden geld gooi je niet zo maar weg. Ik besloot dan ook voor het First Alert brand preventie pakket te gaan bestaande uit een rookmelder en een brand blus deken. Na wat geklik werd mijn bestelling bevestigd en enkele dagen later werd het ook daadwerkelijk bezorgd. De bestelde goederen zaten er ook netjes in maar ik denk toch niet dat ik het e.e.a bij mij thuis ga installeren. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of mijn ouders geïnteresseerd zijn want weggooien is zonde tenslotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten