dinsdag 19 juni 2012

Tiara park atlantic Lissabon

Zoals vermeld was de vliegreis naar Lissabon reeds geboekt door de vrouw van mijn reisgenoot en zou ik het hotel boeken. In eerste instantie was de keuze op het Sheraton gevallen i.v.m. de combinatie prijs, luxe, wifi en buitenzwembad. Het hotel lag weliswaar buiten het centrum maar dat was geen probleem en we zouden kamers zonder ontbijt nemen. Ik ben wel een (hotel) ontbijter maar mijn mede vakantieganger is tevreden met een sapje en een broodje, dus dat kon ook buiten de deur.

Toen het moment van boeken daar was ging ik toch nog even te kijken naar andere aanbiedingen. Ik besloot om bij de selectie de buiten baden weg te laten en filterde op 5 sterren hotels met sortering op prijs. Toen kwam het Tiara park atlantic opeens erg hoog in de lijst naar voren. Het hotel ligt mooi centraal gelegen en dat was het eerste pluspunt. Daarnaast bood het gratis wifi tegen €19 per dag in het Sheraton, score nummer twee voor het tiara. Voeg daar de speciale aanbieding aan toe voor een luxe kamer voor twee personen inclusief ontbijt voor een prijs die gelijk was aan dan die van het Sheraton en ik ruil het buitenzwembad met liefde in. Kortom in juli gaan we onze vakantie in luxe doorbrengen in dit mooie boutique hotel en ik moet zeggen ik kijk er nu al naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten