dinsdag 5 juni 2012

Retour au Eurodisney 2000

Wederom een nieuwe episode in de terugblik reeks en deze keer een in een nieuwe taal, het Frans. Het is in de winter van 1999-2000 dat ik met twee collega's plannen smeedde om een bezoek aan Disneyland Paris te brengen. Samen met mijn zusje en een vriendin had ik tijdens de opening van het park in 1993 al het idee opgevat om er heen te gaan maar dat is toen niet gebeurd. Doordat ik in augustus van datzelfde jaar Disneyworld in Orlando bezocht stond het Europese park niet meer hoog op mijn lijstje en daardoor heb ik het park nooit bezocht.

Op een middag liepen we dan ook naar het reisbureau in Almere en haalden daar wat folders op. We besloten voor een twee dagen en een nacht trip te gaan en de dag daarvoor al af te reizen en een hotelletje in de buurt van het park te nemen. Zo konden wij het maximale uit ons verblijf halen. Samen met dit bericht is het jaar 2000 geopend op het blog en hier vind je dan ook het verslag van een driedaagse trip naar Frankrijk terug. Veel plezier met het lezen van onze avonturen in Disneyland Paris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten