zaterdag 23 juni 2012

Let's go heat

Zoals al eerder verteld bezocht ik in 2011 mijn eerste (en tot nu toe enige) NBA wedstrijd. Dit was de tweede wedstrijd, in de tweede ronde van de playoffs tussen de Miami Heat en de Boston Celtics. De sterren van de Heat waren (en zijn) Dwayne Wade, Chris Bosch en vooral LeBron James. Het was een fantastische ervaring en ik bleef de heat dan ook volgen. Zij slaagden er in de finale te bereiken maar verloten toen kansloos van de Dallas Mavericks.


In het nieuwe seizoen bleef ik met een schuin oog de Heat volgen en wederom slaagden zij er in om de playoffs te bereiken. In de playoffs kwamen zij wederom de Boston Celtics tegen en waar zij destijds moeiteloos wonnen was het dit jaar tot de laatste seconde spannend, maar wederom haalde de heat de finale. Dit jaar was Oklahoma city Thunder de opponent en ondanks het verliezen van de eerste wedstrijd was het daarna crescendo want de Heat won tenslotte met 4-1. Hopelijk kan ik bij mijn volgende visite aan Amerika weer een NBA game meepakken want het is een meer dan fantastische ervaring om in zo'n arena te zitten met hordes enthousiaste fans,

1 opmerking:

  1. Houston rockets, San Antonio Spurs, Dallas Mavericks. Drie mogelijkheden in "the lone star state".

    BeantwoordenVerwijderen